شیرآلات طلایی را چگونه تمیز کنیم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شیرآلات طلایی را چگونه تمیز کنیم؟
نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1401
بازدید : 101
نویسنده : soli

بهترین روش برای برق انداختن و تمیز کردن شیرآلات طلایی

شیرآلات طلایی به دلیل رنگ خاصی که دارند جز شیرآلاتی محسوب میشوند که باعث می شوند محیطی که از آن ها استفاده شده است لوکس نشان داده شود و تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون دارند. با این وجود به دلیل طراحی و نوع رنگی که دارند از حساسیت زیادی برخور هستند. اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که از این نوع شیرآلات استفاده میکنید باید در نحوه نگهداری و نظافت آن ها دقت کنید. اما خیالتان راحت باشد که نظافت آن ها کار دشواری نخواهد بود.

 

شیرآلات طلایی  را چگونه تمیز کنیم؟

توجه داشته باشید که امروزه شیرآلات طلایی چه براق و چه مات هر دو به روش pvd آبکاری میشوند که مقاوم ترین نوع پوشش را ایجاد میکند و کیفیت و دوام جز مهم ترین مزیت آن ها در نظر گرفته میشود. اما نظافت این شیرآلات باید به روش درست و اصولی انجام شود زیرا که استفاده از برخی مواد شیمیایی برای تمیز کردن شیرآلات طلایی موجب از بین رفتن آبکاری آن‌ها میشود که به مرور زمان رنگی مایل به سیاه یا کدر پیدا خواهند کرد.

 

یکی از شیرآلات طلایی با کیفیت ساخت بالا که میتواند جلوه ای خاص و منحصر بفردی را برای دکوراسیون شما به ارمغان بیاورد ست شیرآلات شودر مدل سنیور است. برای خرید و مشاهده قیمت کلیک کنید.

 

بهترین روش برای تمیز کردن شیرآلات pvd

بهترین روش برای تمیز کردن شیرآلات طلایی استفاده از حوله نخی است که به صورت روزانه باید سطح آن را با استفاده از این حوله خشک کنیم تا رسوبی بر روی آن تشکیل نشود. پس سعی کنید همیشه یک پارچه یا حوله نخی نرم و تمیز در کنار شیرآلات خود قرار دهید. این روش مناسب برای شیرآلاتی است که به روش pvd آبکاری شده اند.

 

برای تمیز کردن شیرآلات طلایی براق یا کدر دو حالت وجود دارند:

  • استفاده از مواد شیمیایی

  • استفاده از مواد طبیعی

 

اگر میخواهید برای نظافت این نوع شیرآلات از مواد شیمیایی استفاده کنید، توصیه میکنیم که از محلولهای مخصوص تمیز کردن شیرآلات طلایی موجود در بازار استفاده کنید. این مجلول را به مقدار مناسب بر روی تمام سطح شیر اسپری کنید و بعد از 10 الی 20 دقیقه آن را کاملا بشویید و با پارچه ای نرم خشک کنید. همچنین میتوانید هفته ای یکبار از آمونیاک و دستمال برای تمیز کردن آن ها استفاده کنید.

 

اما اگر قصد دارید با استفاده از مواد طبیعی شیرآلات طلایی خود را تمیز کنید میتوانید از روش های زیر استفاده کنید.

 

شیرآلات طلایی  را چگونه تمیز کنیم؟

استفاده از جوش شیرین

با استفاده از مقداری جوش شیرین و آب گرم و مخلوط کردن آن ها با یکدیگر میتوانید علاوه بر شیرآلات، سینک و جاق گاز خود را نیز تمیز کنید و برق بیاندازید.

 

شیرآلات طلایی  را چگونه تمیز کنیم؟

استفاده از سرکه

برای این روش ابتدا باید گرد و خاک موجود در سطح شیرالات را پاک کنید و سپس مقداری سرکه را بر روی آن اسپری کنید. و 10 دقیقه به ان فرصت دهید سپس با دستمالی نرم و خشک پاک کنید. توجه داشته باشید که استفاده از سرکه برای شیرآلاتی که از جنس آهن و نیکل هستند توصیه نمی شود.

 

شیرآلات  را چگونه تمیز کنیم؟

استفاده از محلول آب و صابون

محلولی از آب و صابون تهیه کرده و با استفاده از یک اسفنج آغشته به آن سطح شیر را شستشو دهید.

نظافت اصولی شیرآلات باعث افزایش طول عمر آن ها میشود که باید بصورت منظم و اصولی طبق نکاتی که گفته شد انجام پذیرد.

 

چانچه قصد خرید شیرآلات طلایی بصورت ست کامل یا تکی و همچنین به دنبال ست سرویس بهداشتی و فول ست های روشویی هماهنگ با آن ها هستید کافیست سری به فروشگاه اینترنتی خاجی کالا بزنید تا از محصولاتی با کیفیت بالا و با مناسب ترین قیمت برخوردار شوید تنها کافیست محصول مورد نظر را انتخاب و اقدام به خرید کنید تا در هرکجای کشور که هستید در کم ترین زمان به شما تحویل داده شود.




:: موضوعات مرتبط: حمام و سرویس بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خاجی کالا , شیرآلات , سرویس حمام , سرویس بهداشتی , شیرآلات طلایی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: